Bloque 1. Planificación dos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e o deporte. |
• Evolución e conceptos de planificación e programación. Fases do proceso programador: análise previa, elaboración, execución e avaliación • O proceso de ensino-aprendizaxe no marco dunha planificación. • Os procesos didácticos na planificación do ensino deportivo no marco formativo do deporte escolar ou do club de base. |
Bloque 2. Niveis de concreción e unidades de programación na planificación a medio e longo prazo. |
• Lexislación educativa na educación física. Análise e aplicación. • Os niveis de concreción curricular e os seus elementos constituíntes. • A programación. Finalidades, tipos e deseño. |
Bloque 4. A dimensión investigadora do profesor. A indagación reflexiva, base da formación do profesorado. |
• O profesor de educación física como investigador. • A investigación-acción. • Ferramentas para a investigación educativa. |
Bloque 6. Educación en valores e a súa didáctica nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e o deporte. |
• Os valores e principios éticos na educación física e o deporte.
• Educación para o consumo.
• Educación física sustentable.
• Educación física desde a perspectiva intercultural.
• Educación física e saúde. Ferramentas didácticas para deseñar e planificar cara a un mellor estilo de vida.
• A igualdade de sexos na educación e o deporte.
· A perspectiva de xénero na educación a través da actividade física e do deporte
|