|
B2 |
Adquisición dos fundamentos metodolóxicos e críticos que permita ao estudantado acceder ao exercicio da actividade profesional cunha formación versátil e interdisciplinar. |
|
B4 |
Mellora da capacidade de comunicación en español, galego e portugués en diferentes contextos profesionais, traballando as destrezas de comprensión e expresión orais e escritas. |
|
B6 |
Ser quen de apreciar outras culturas e expresións artísticas e competentes para sensibilizar á contorna propia na apreciación da diversidad intercultural. Explorar ademais as repercusións sociais, profesionais, educativas e culturais dos usos lingüísticos e da aprendizaxe das linguas estudadas no grao. |
|
B8 |
Capacidade para participar en debates e actividades de grupo e organizalos, desenvolvendo un pensamento autónomo e crítico. |
|
B10 |
Integrar coñecementos e poder desenvolver un proceso de comunicación sólido a partir dunha información que, aínda que sexa incompleta, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas ao proceso comunicativo. |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
Perfecto dominio instrumental das linguas galega, española e portuguesa. |
|
C2 |
Coñecemento da gramática das linguas galega, española e portuguesa. |
|
C3 |
Coñecemento da literatura galega, española e portuguesa. |
|
C4 |
Coñecemento básico da lingua latina e a súa cultura. |
|
C5 |
Coñecemento dos conceptos e métodos da análise lingüística. |
|
C6 |
Coñecemento dos conceptos e métodos da análise literaria. |
|
C7 |
Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da teoría e crítica literaria. |
|
C8 |
Coñecemento das correntes teóricas e metodolóxicas da lingüística. |
|
C9 |
Coñecemento de retórica e estilística. |
|
C10 |
Coñecemento dos conceptos e métodos da literatura comparada. |
|
C11 |
Coñecemento da evolución histórica interna e externa do español. |
|
C12 |
Coñecemento da evolución histórica interna e externa do galego. |
|
C13 |
Coñecemento da situación sociolingüística da lingua galega/española. |
|
C14 |
Coñecemento teóricos e metodolóxicos para o ensino da lingua materna. |
|
C15 |
Coñecemento das repercusións lingüísticas e interculturais do contacto de linguas. |
|
C16 |
Coñecemento da historia dos países da Península Ibérica. |
|
C17 |
Capacidade para elaborar textos orais e escritos de diferente tipo. |
|
C18 |
Capacidade para localizar, utilizar e aproveitar a información contida en bases de datos e outros instrumentos informáticos e Internet. |
|
C19 |
Capacidade para avaliar críticamente a bibliografía consultada e encadrala nunha perspectiva teórica. |
|
C20 |
Coñecemento teórico e práctico dos dicionarios do español/galego/portugués nos seus diferentes formatos. |
|
C21 |
Coñecemento teórico e práctico da fonética e da fonoloxía do galego, español e portugués. |
|
C22 |
Coñecemento da situación sociolingüística da lingua portuguesa. |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica |
|
D2 |
Comunicación oral e escrita na lingua materna. |
|
D3 |
Coñecementos xerais sobre a área de estudo (lingüística, linguas galega, española, portuguesa, latina, literaturas, tecnoloxías, estudios culturais) |
|
D4 |
Capacidade para adaptarse a novas situacións. |
|
D5 |
Capacidade de xerar novas ideas. |
|
D6 |
Capacidade de xestionar a información. |
|
D7 |
Apreciación da diversidade e a multiculturalidade. |
|
D8 |
Habilidade para traballar de forma autónoma. |
|
D9 |
Capacidade crítica e de autocrítica. |
|
D10 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
D11 |
Capacidade para manexar a bibliografía consultada e para citala axeitadamente. |
|
D12 |
Respecto pola ética profesional e, en particular, pola propiedade intelectual. |