Educational guide 2017_18
Instituto de Educación Superior Intercontinental da Empresa (Ieside)
Máster Universitario en Dirección e Administración de Empresas (MBA)
 Materias
  Xestión da Información
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Avaliar o impacto dos Tics na estratexia e a xestión empresarial, e as consecuencias económicas e sociais do cambio tecnolóxico. A3
B2
C4
D5
Analizar e utilizar as ferramentas tecnolóxicas que facilitan o desenvolvemento do comercio electrónico nas empresas. C4
D5
Coñecer as novas posibilidades ofrecidos polas tecnoloxías de BigData e Cloud Computing ás empresas. C4
D5
Avaliar os novos modelos de negocio baseados nos dispositivos móbiles. A3
B2
C4
Analizar o impacto de Internet e os social media na relación entre empresa e clientes. A3
B2
C4
D5
Coñecer e analizar a importancia da marca e da presenza en Internet e as canles dixitais. C4
Estudar diferentes ferramentas desde o punto de vista profesional para conectar os clientes e promocionar a empresa. A3
B2
C4
D5
Coñecer os sistemas ERP e as aplicacións de CRM. C4
D5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000