Debate |
Ao longo do curso exporanse preguntas ao alumnado que deberán responder adecuadamente xustificando razoadamente a resposta.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións,
postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
10 |
A1 A2 A4
|
|
|
|
Prácticas en aulas informáticas |
Valorarase o grao de consecución das prácticas así como a implicación do alumno á hora de obter o obxectivo das mesmas.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións,
postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
40 |
|
|
C19 C20
|
D11 D12
|
Probas de resposta curta |
Realizaranse unha serie de preguntas de resposta curta para avaliar os resultados de aprendizaxe da materia.
Os resultados de aprendizaxe relacionados son:
Resolver un problema diferenciando cada fase da simulación polo MEF: preproceso e xeración de malla, cálculo e resolución dos sistemas de ecuacións,
postproceso.
Escoller a lei constitutiva que mellor se axuste ao problema físico exposto.
Realizar a selección do tipo e tamaño do elemento e o mallado do dominio.
Empregar e coñecer as diferenzas entre elementos 0D, 1D, 2D e 3D.
Escoller o modelo máis adecuado para a simulación do caso (Deformacións planas, tensións planas, axisimétricos e problemas 3D)
Expor correctamente as condicións de contorno.
Interpretar os resultados obtidos. |
50 |
|
|
C19 C20
|
D11 D12
|
Para superar a materia será necesario obter unha puntuación mínima de 5 sobre 10 na cualificación final. En convocatroria extraordinaria aplicaranse os mesmos criterios de avaliación que na convocatoria ordinaria. As datas de avaliación para o curso académico 2017-2018 poden consultarse na páxina web da ETSI Minas, Docencia-Exames-Máster Enxeñaría de Minas http://minasyenergia.uvigo.es/ De acordo co calendario aprobado pola xunta de centro, serán o 21 de decembro (convocatoria ordinaria) e o 18 de xuño (convocatoria extraordinaria). |