Comprender a empresa como un sistema formado por subsistemas que se interrelacionan |
|
|
|
D4
|
Coñecer os conceptos fundamentais da xestión de empresas. |
|
|
|
D3
|
CG7 Capacidade para organizar, interpretar, asimilar, elaborar e gestionar toda a información necesaria para desenvolver o seu labor, manexando as ferramentas informáticas, matemáticas, físicas, etc. necesarias para iso. |
|
|
|
D5
|
CG10 Tomar conciencia da necesidade dunha formación e mellora continua de calidade, desenvolvendo valores propios da dinámica do pensamento científico, mostrando unha actitude flexible, aberta e ética ante opinións ou situacións diversas, en particular en materia de non discriminación por sexo, raza ou relixión, respecto aos dereitos fundamentais, accesibilidade, etc |
|
|
|
D5 D7
|
Coñecer as principais fontes de financiamento da empresa. |
|
|
|
D3 D5
|
Comprender os conceptos de mercadotecnia e dirección de mercadotecnia |
|
|
|
D5 D7
|
Coñecer as variables da mercadotecnia-mix e utilizalas para a adopción de decisións comerciais eficientes. |
|
|
C6
|
D1
|
Habilidades, tanto orais como escritas, para argumentar de forma coherente e inteligible. |
|
|
|
D1 D3 D5 D7
|