Guia docente 2017_18
E. U. de Estudos Empresariais
Máster Universitario en Comercio Internacional
 Materias
  Dirección Internacional da Empresa e os Mercados no Mundo
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Lección maxistral Asistencia, actitude, participación nas clases. 5 C3
Seminario Asistencia, actitude, participación e entrega de documentos asociados ó seminario. 5 C3
D3
Obradoiro Resultado da actividade desenvolvida no obradoiro. 10 C3
D3
Probas de resposta curta Proba sobre comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos. 30 C3
D3
Probas de tipo test Probas de pregunta tipo test para comprobar os coñecementos adquiridos. 20 C3
D3
Traballos e proxectos Realización dun traballo asociado á internacionalización da empresa. 30 C3
D3
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Alumnos Modalidade Presencial|

Os alumnos que participen na avaliación continua e non acaden á
cualificación que lle permitan alcanzar o 50% da valoración terán
que acudir á convocatoria extraordinaria.

Aqueles alumnos que
non cumplan cunha asistencia mínima do 70% terán que acudir ó examen
final, a unha proba específica de avaliación.

Alumnos Modalidade Non Presencial|

Onde
figura proba sbobre
comprensión, coñecemento e aplicación de conceptos, son valoracións que
corresponderán á resolución de Casos Prácticos ou outro tipo de
traballos.

As probas tipo test teñen a mesma valoración.

O resto de valoracións corresponderán a foros ou outras actividades plantexadas polo coordinador da materia.Para
superar a materia deberán entregar todas as actividades plantexadas.
De non ser así a calificación será suspenso. No espacio de
teledocencia disporán de cumprida información.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000