A fin de posibilitar a conciliación entre a vida persoal e laboral do alumno coa súa promoción académica, faise necesario establecer sistemas de avaliación flexibles, de forma que aqueles alumnos que non poidan asistir regularmente a clase, xa sexa por condicionantes persoais ou por elixir a modalidade semipresencial, poidan superar a materia, este sistema consiste en: 1.- AVALIACIÓN CONTINUA A seguir por aqueles alumnos que asistan polo menos ao 80% das clases e seminarios da materia. Os alumnos deberán realizar os exercicios e supostos que se expoán en clase. Os profesores poderán expor a aqueles alumnos que conten cunha asistencia igual ou superior ao 80% pero que non realizasen en clase algún dos exercicios ou supostos propostos, ou ben preguntas adicionais específicas sobre os devanditos contidos nos exames finais, ou ben expor aos alumnos a súa resolución e entrega ao longo do curso. A asistencia participativa indicada e a realización dos exercicios e supostos expostos sumará ata dous puntos á nota obtida nos exames finais. 2.- EXAMES FINAIS A cualificación que obteránn os alumnos que sigan o sistema de avaliación continua no exame final ponderaránun 80% (ata 8 puntos) na cualificación final e, para aprobar, deberán obter no exame unha cualificación mínima de 5 sobre 10, cun mínimo de 5 sobre 10, tanto en teoría como en práctica. Tal como indicouse, o exame final poderá incluir preguntas ou exercicios específicos para aqueles alumnos que seguisen este sistema (asistencia mínima xa indicada), pero que non realizasen algún dos supostos ou exercicios de clase. Igualmente, os alumnos que non sigan o sistema de avaliación continua (asistencia inferior ao 80%) poderán obter a máxima nota. O exame cualificarase de 0 a 10. Para aprobar é necesario obter un 5, sen que a teoría ou a práctica teran unha cualificación inferior a 5 . Os profesores da materia poderán expor a estes alumnos, ou ben preguntas adicionais específicas no exame final relacionadas cos supostos ou exercicios realizados en clase, ou ben proporlles a realización de exercicios ou supostos a resolver e entregar ao longo do curso. Estas actividades ou complementos comunicaranse con antelación suficiente. |