Informe de prácticas |
Entregables sobre as prácticas de laboratorio.
O 50% da nota final correspóndese coas tarefas asociadas á práctica de laboratorio. Ao longo do curso hai seis fitos, correspondentes a cada unha das etapas nas que se dividiu a implementación en Matlab dun receptor simplificado de OFDM. O peso de cada unha das tarefas é o seguinte:
Tarefa 1 (Demodulación a banda base): 5%
Tarefa 2 (Detección de modo e aliñamento temporal): 5%
Tarefa 3 (Corrección do erro de frecuencia): 10%
Tarefa 4 (Sincronización de trama): 10%
Tarefa 5 (Estimación de canle e igualación - I): 10%
Tarefa 6 (Estimación de canle e igualación - II): 10%
Competencias: CG4, CG9, CG12, CE71, CT2, CT4. |
50 |
|
B4 B9 B12
|
C71
|
D2 D4
|
Traballos e proxectos |
Traballo sobre algún dos estándares de comunicacións dixitais que empregan as técnicas presentadas en clase.
Os posibles temas son os seguintes:
- Radio dixital (DAB, DAB+, DRM)
- Televisión dixital terrestre (DVB-T, DVB-H, DVB-T2)
- Redes LAN e MAN inalámbricas
- ADSL e VDSL
- Comunicacións sobre PLC e multimedia sobre coaxial (MOCA)
- LTE
O traballo deberá centrarse naqueles aspectos de devanditos estándares relacionados cos temas tratados en clase e debe cubrir as seguintes cuestións:
- Aspectos históricos: estándares previos para resolver problemas similares.
- Aspectos técnicos: detalles sobre a modulación empregada, ancho de banda, tipo de codificación, etc.
Aplicacións do estándar.
- Grao de implantación nacional e internacional.
Competencias: CG4, CG9, CE71, CT2. |
30 |
|
B4 B9
|
C71
|
D2
|
Naqueles casos en que o alumno decida non realizar as probas de avaliación continua, a cualificación do exame de cuestións curtas sobre os contidos da materia suporá o 100% da nota final. En caso de informes colectivos, deberase explicitar a contribución de cada alumno ao mesmo, e a avaliación será individualizada, en función da devandita contribución. O profesor poderá requerir unha entrevista para determinar as contribuciones individuais. O estudante segue a avaliación continua desde o momento en que efectúa a primeira entrega da materia. Considérase que un alumno que opta pola avaliación continua presentouse á materia, independentemente de que se presente ou non ao exame final. As tarefas de avaliación continua non son recuperables, e só son válidas para o curso actual.
|