Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B1 |
Capacidade para a redacción, dirección e desenvolvemento de proxectos no ámbito da construción |
B2 |
Coñecemento en materias tecnolóxicas, que lles capacite para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, e lles dote de versatilidade para adaptarse a novas situacións |
B3 |
Capacidade de resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas |
B4 |
Coñecementos para a realización de medicións, cálculos, valoracións, peritacións, estudos, informes e outros traballos análogos |
B5 |
Capacidade para o manexo de especificacións, regulamentos e normas de obrigado cumprimento |
C1 |
Coñecemento e manexo da normativa xeral e específica de aplicación ao sector da construción |
C2 |
Dominio dos métodos de elaboración de informes e outros documentos técnicos específicos |
D1 |
Desenvolvemento de competencias intelectuais, organizativas e comunicativas axeitadas ao traballo académico e profesional |
D2 |
Pensamento crítico. |
D3 |
Investigación independente. |
D4 |
Aprendizaxe autónoma e auto dirixida |
D6 |
Uso de tecnoloxías. |
D7 |
Xestión do tempo e organización de tarefas |
D8 |
Iniciativa |
D9 |
Rigor e responsabilidade no traballo. |