Aprendizaxe baseado en proxectos |
O estudante, de maneira individual ou en grupo, traballará no desenvolvemento dun proxecto e presentará o resultado do seu traballo ante o profesor e un grupo de estudantes. Desenvolvemento do proxecto: Definición; Concreción do marco conceptual do proxecto en formato de Libro de Artista ou Cartafol editado; Revisión e Cualificación do *pre-proxecto que se vai a desenvolver; Bosquexos, esquemas, secuencia, presentación de estrutura, partes do libro e *retícula; Exposición dos traballos teóricos e prácticos de clase; Aprobación e posta en acción do proxecto; Produción e elaboración física; Elaboración de memoria final; Presentación do proxecto. |
Seminario |
Curso de curta duración cunha forte carga práctica a cargo dun profesor ou un especialista invitado *ad-*hoc. Toma de contacto con profesionais do ámbito artístico, convidados nacionais ou estranxeiros para ver en que e como se está traballando dunha maneira práctica no campo das creacións de obra múltiple editorial. Charlas-coloquio, entrevistas a artistas, conferencias, seminarios, etc. |
Saídas de estudo/prácticas de campo |
Visitas a exposicións, museos, institucións, empresas, etc. Visitas a outros centros de ensino ou laborais (imprentas industriais). Organización de actividades en colaboración con outras institucións, por exemplo, exposicións, avaliación dalgún exercicio por parte dun museo, ou entendidos na materia, críticos, *galeristas, deseñadores, etc. |