Métodos para a Análise do Turismo e Influencia das Novas Tecnoloxías en Hábitos de Consumo
Código
O04M097V01104
Titulación
Máster Universitario en Dirección e Planificación do Turismo Interior e de Saúde
Descritores
Cr.totais
Sinale
Curso
Cuadrimestre
6
OB
1
1c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Coordinador/a
Fraiz Brea, José Antonio
Correo-e
jafraiz@uvigo.es
Profesorado
Araújo Vila, Noelia
Cotos Yáñez, Tomas Raimundo
Fraiz Brea, José Antonio
Guevara Plaza, Antonio
Martínez Fernández, Valentin Alejandro
Ramos Valcárcel, David
Web
Descrición xeral
Esta materia céntrase na investigación de mercados turísticos por mostraxe estatística e o deseño da enquisa. Creación de base de datos. Análise de datos mediante técnicas estatísticas univariables, bivariables e multivariables. Elaboración de informes de resultados. Análise do consumidor de turismo.
Papel das novas tecnoloxías no estudo e os hábitos de consumo do potencial turista (compra de billetes por internet, procura de información e comentarios en blogues, webs, redes..., preparación de viaxes, reservas de hoteis online...).