Estudo de casos/análises de situacións |
Estudo de casos *internacionais, *análises de vídeo-casos, *resposta de preguntas *e debate colectivo en foros en internet *e clase presencial |
Traballos tutelados |
Realización dun *traballo práctico sobre un tema relacionado con *os *contidos de la materia |
Sesión maxistral |
Lección *maxistral participativa, con material de *apoio *e medios *audiovisuais. El profesor explicará *os diferentes temas *e puntos que conforman el programa, pero a la vez motivará la participación activa en clase, tratando de **intercalar el uso de *a súa palabra con intervalos de diálogo profesor-alumno. Esta participación activa *provirá de de os ámbitos; por unha banda, de las posibles *dúbidas os comentarios que *puidesen *xurdir por parte del alumno como consecuencia de la explicación del profesor; por *outro, será el propio profesor *quen *tamén *poida lanzar preguntas *e *formulación de casos *ao auditorio, tratando con este elemento dinamizador de conseguir *respostas *e *xerar debate que *leve *ao *enriquecemento de la exposición. |