Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Formular hamiltonianos moleculares, utilizar sobre eles a aproximación de Born-Oppenheimer e discutir as súas consecuencias. |
|
|
C3 C20 C22 C23
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D12 D13 D14
|
Manexar superficies e perfís de enerxía potencial e os conceptos relativos a elas. |
|
|
C3 C19 C20 C22 C28 C29
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D12 D13 D14
|
Aplicar os métodos OM e EV para a descrición da ligazón química en sistemas simples e coñecer (coa súa orixe) as limitacións destes
métodos. |
|
|
C3 C8 C19 C20 C21 C22 C23 C27 C28 C29
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D12 D13 D14 D15
|
Describir as técnicas de localización orbital e o fundamento da *hibridación de orbitais atómicos. |
|
|
C3
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Aplicar (coñecendo fundamentos e limitacións) os principais métodos de cálculo para o estudo de estruturas moleculares (*HF, *DFT, post-*HF). |
|
|
C3 C19 C20 C22 C23 C28 C29
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D12 D13 D14
|
Describir as formas de interacción radiación-materia e formular regras de selección de *dipolo eléctrico. |
|
|
C8
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Vincular a frecuencia da radiación co movemento molecular responsable dunha transición *espectroscópica. |
|
|
C8
|
D1 D3 D4 D6 D7 D9
|
Xustificar o ensanche das liñas *espectrales e o efecto do medio sobre os espectros. |
|
|
C8
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Interpretar espectros de rotación e vibración-rotación para obter información estrutural, facendo uso dos modelos *cuánticos simples (*rotor ríxido e flexible e *osciladores harmónico e *anarmónico), regras de selección e técnicas de asignación de liñas. |
|
|
C3 C8 C19 C20 C22 C23 C27 C28 C29
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9 D12 D13 D14
|
Discutir o principio de Franck-*Condon e as súas consecuencias. |
|
|
C3 C8
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Interpretar espectros electrónicos e *fotoelectrónicos, determinando información estrutural a partir deles, e coñecer os seus fundamentos. |
|
|
C3 C8 C19 C22
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D9
|
Describir os diferentes procesos de desactivación de estados electrónicos excitados e representalos nun *diagrama de *Jablonski. |
|
|
C8 C19
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Describir os fundamentos das *espectroscopias de resonancia magnética e interpretar a orixe física do desprazamento químico e dos axustes presentes nos espectros de *RMN. |
|
|
C8 C19 C22
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Describir as peculiaridades instrumentais das técnicas *espectroscópicas nas diferentes rexións *espectrales, así como os fundamentos e aplicacións do láser e das técnicas baseadas na transformada de *Fourier. |
|
|
C8
|
D1 D3 D4 D6 D9
|
Aplicar os coñecementos teóricos adquiridos en Química Física *I para determinar *experimentalmente constantes de equilibrio químico, coeficientes de actividade e magnitudes *termoquímicas. |
|
|
C6 C19 C20 C21 C23 C27 C28 C29
|
D1 D3 D4 D5 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15
|
Nova |
|
|
|
|