Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
C1 |
Coñecer as principais institucións xurídicas |
C2 |
Coñecer a función do Dereito como sistema regulador das relacións sociais |
C3 |
Comprender o carácter unitario do ordenamento xurídico |
C6 |
Coñecer as distintas manifestacións do Dereito na súa evolución histórica e na súa realidade actual |
C8 |
Ser quen de argumentar xuridicamente |
C10 |
Ser quen de aprehender sistematicamente o ordenamento xurídico |
C11 |
Ser quen de identificar problemas xurídicos e abordar a súa solución de modo interdisciplinar |
C12 |
Ser quen de manexar fontes xurídicas |
C13 |
Ser quen de interpretar e analizar criticamente o ordenamento xurídico |
C14 |
Ser quen de comprender e de redactar documentos xurídicos |
C15 |
Ser quen de manexar a oratoria xurídica |
D1 |
Capacidade de síntese e análise |
D2 |
Capacidade de aprender |
D3 |
Capacidade de xestión da información |
D4 |
Capacidade de adaptarse a novas situacións |
D5 |
Capacidade para organizar e planificar |
D6 |
Resolver problemas de forma eficaz |
D7 |
Aplicar pensamento crítico, lóxico e creativo |
D8 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa |
D9 |
Traballar de forma cooperativa |
D10 |
Preocupación pola calidade |
D12 |
Comunicarse de xeito efectivo nun entorno de traballo (habilidades nas relacións interpersoais) |
D13 |
Traballar desde unha perspectiva comparada, manexando información comparada |