Tema |
Subtema |
1. A contorna empresarial |
1.1. A contorna da empresa. Aspectos *macroeconómicos, político-legais, tecnolóxicos e sociais |
2. Introdución á dirección estratéxica |
1.1. Concepto de estratexia 1.2. A Dirección Estratéxica 1.3. O pensamento estratéxico: visión, misión, obxectivo, acción 1.4. Niveis de estratexia: corporativa, competitiva e funcional 1.5. O proceso de dirección estratéxica |
3. A análise estratéxica |
3.1. Introdución: a análise *DAFO 3.2. Análise externa. Análise da contorna xeral. Análise *PEST 3.3. Análise externa. Análise da contorna específica. O modelo das 5 forzas competitivas de *Porter 3.4. Análise interna. Vantaxe competitiva. Teoría dos recursos e capacidades. Análise funcional e cadea de valor 3.5. Análise do mercado |
4. A formulación estratéxica |
4.1. Introdución á formulación estratéxica 4.2. A posición competitiva da empresa. Tipos de vantaxe competitiva: liderado en custos, diferenciación, especialización 4.3. Deseño da estratexia. A orientación estratéxica. Os mapas estratéxicos. Deseño da visión e da estratexia 4.4. Planificación estratéxica. Obxectivos estratéxicos 4.5. Os plans e os orzamentos |
5. A implantación e o control estratéxicos |
5.1. A implantación da estratexia 5.2. O control estratéxico |
6. O control de custos |
6.1. Obxectivos do control de custos 6.2. Concepto de custo. Clasificación de custos 6.3. Métodos de cálculo de custos. *Full *costing. *Direct *costing. Vantaxes e inconvenientes 6.4. Sistemas de custos 6.5. Modelo de xestión de custos |
7. Sistemas de xestión. Excelencia empresarial e mellora continua |
7.1. Os sistemas de xestión como resposta 7.2. A excelencia empresarial. Concepto e evolución. Do Control da Calidade á Responsabilidade Social Empresarial (*RSE) 7.3. O enfoque de mellora continua. O ciclo *PDCA 7.4. O Modelo *EFQM de Excelencia |
8. Introdución aos sistemas loxísticos |
8.1. Concepto de loxística e cadea de subministración. Evolución 8.2. Obxectivos do sistema loxístico 8.3. A organización da función loxística 8.4. Decisións no sistema loxístico. *Subsistemas: compras, produción e distribución física |
9. Deseño do sistema loxístico |
9.1. A necesidade de buscar alternativas no sistema loxístico 9.2. Deseño de produtos e servizos e a súa relación coa loxística 9.3. Comprar ou Fabricar. Localización e deslocalización de instalacións produtivas e loxísticas 9.4. Deseño de procesos produtivos e loxísticos 9.5. A xestión das compras e os aprovisionamentos 9.6. A xestión da distribución física (stock, almacéns e transporte) 9.7. O sistema de información loxístico. Indicadores loxísticos |
10. O futuro dos sistemas loxísticos |
10.1. Tendencias no sistema loxístico 10.2. A cadea de subministración sustentable 10.3. Conclusións |
Prácticas |
1. Contorna *macroeconómico 2. Análise estratéxica (*I) 3. Análise estratéxica (*II) 4. Custos (*I) 5. Custos (*II) 6. Deseño da cadea de subministración
|