|
Descrición |
Cualificación |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Eventos docentes e/ou divulgativos |
Asistencia a actividades de formación paralela relacionadas coa materia |
2 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B10
|
C1 C2 C18 C20
|
D1 D2 D5 D8 D10 D11 D12
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Actividade en que se formulan problemas e/ou exercicios relacionados coa materia. O alumnado debe desenvolver as solucións adecuadas ou correctas. Adóitase utilizar como complemento da lección maxistral. |
10 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B10
|
C1 C2 C18 C20
|
D1 D2 D5 D8 D10 D11 D12
|
Presentacións/exposicións |
Exposición oral individual por parte do alumno, diante do docente, e/ou dun grupo de estudantes, dun tema sobre contidos da materia ou dos resultados de traballos, exercicios, un proxecto, etc. Terase en conta a corrección oral. Estas exposicións irán tendo lugar no derradeiro mes de curso. |
5 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B10
|
C1 C2 C18 C20
|
D1 D2 D5 D8 D10 D11 D12
|
Traballos tutelados |
Elaboración de traballos propostos polo docente que permitan avaliar a competencia do alumnado no relativo ao dominio da lingua, técnicas e mecanismos de redacción dun texto. Terase en conta a corrección escrita. |
15 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B10
|
C1 C2 C18 C20
|
D1 D2 D5 D8 D10 D11 D12
|
Probas de resposta curta |
Exercicios de clase de tipo práctico e reposta breve e rápida. |
3 |
|
|
|
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Exercicio compilatorio de toda a teoría e práctica exposta nas aulas. Combínanse preguntas teóricas con exercicos prácticos sobre temas do programa.
Esta proba (na data oficial da FFT) complétase cunha entrevista con cada un dos alumnos para avaliar a competencia en comunicación oral. |
55 |
A1 A2 A4 A5
|
B4 B10
|
C1 C2 C18 C20
|
D1 D2 D5 D8 D10 D11 D12
|
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Probas prácticas de redacción e correccion de documentos e comentario de textos, que conxugan casos reais de comunicación administrativa nun organismo, institución ou empresa con outros simulados que poden darse tamén nun organismo, institución ou medio de comunicación. |
5 |
|
|
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
Resolución de problemas e exercicios de ámbito oral e escrito, relacionados coa comunicación lingüística, coa corrección de textos así coma co coñecemento da lingua estándar e dos rexistros, coa fraseoloxía, a oralidade, a tipoloxía textual, etc. |
5 |
|
|
|
|
|
Outros comentarios sobre a Avaliación |
Convocatoria 1: na primeira edición de actas (xaneiro/maio), o
alumnado será avaliado ben mediante o sistema de avaliación continua
(asistencia a clase obrigatoria dun mínimo do 85%) a través da
realización de probas, exercicios e traballos, ou ben mediante o
sistema de avaliación única, que consistirá na realizacion dun exame na data marcada polo calendario oficial aprobado en xunta de FFT. A última
proba do sistema de avaliación continua concidirá co exame oficial
marcado para o alumnado de avaliación única. Forma parte desta proba longa unha entrevista/conversa con cada un dos alumnos, que servirá para determinar o grao de competencia oral en lingua galega. Convocatoria 2:
na segunda edición de actas (xullo), o alumnado tanto de avaliación
continua coma única deberá realizar un único exame, en data marcada polo
calendario oficial aprobado en xunta de FF, no que dará conta do seu
coñecemento dos contidos da materia. Nesta convocatoria examinarase só das partes suspensas, sempre que non superen o
50% do total de contidos. De se superar esta cifra, o alumnado debe
examinarse da totalidade dos contidos. En posteriores convocatorias,
cómpre recuperar toda a materia. O alumnado semipresencial
deberá asistir a un mínimo de catro clases e tres titorías. Poderá
realizar as probas do sistema de avaliación continua ou
presentarse a un exame de avaliación única na data marcada polo
calendario oficial aprobado en xunta de FFT. Tocante a partes aprobadas
ou suspensas, aplícase o mesmo criterio indicado anteriormente para o
resto do alumnado. |