Guia docente 2016_17
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Máster Universitario en Dirección de Arte en Publicidade
 Materias
  Produción Publicitaria Audiovisual
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Prácticas de laboratorio Tras explicación do programa de edición audiovisual AVID elabórase unha montaxe dunhas pezas publicitaria.

Proxectos PROXECTO PUBLICITARIO AUDIOVISUAL. Se elaboración dunha peza para un produto, servizo ou idea real ou ficticia para a súa inserción en xanelas de difusión.


Obradoiros De guión publicitario. Explicación de modelo por columnas de vídeo, audio e tempo de plano e acumulados (guión técnico).
Desde o *story *line ata a escritura da peza.
Sesión maxistral Explicación dos conceptos básicos da materia con exemplos prácticos, achegando material audiovisual durante as sesións.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000