Guia docente 2016_17
Facultad de CC. Sociales y de la Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Comunicación: Historia da propaganda e a publicidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Identificar e describir os referentes históricos da actividade propagandística e publicitaria A3
Diferenciar as principais categorías e modelos históricos da comunicación **persuasiva A3
Interpretar a evolución histórica dos procesos e linguaxes da comunicación *persuasiva e as súas aplicacións prácticas, cun sentido rexional, nacional e internacional. A3
B3
C1
Analizar as dimensións psicolóxicas e sociolóxicas do fenómeno propagandístico desde un punto de vista histórico A3
Desenvolver tipoloxías e clasificacións coherentes sobre a *estrutura dos métodos propagandísticos e publicitarios. A3
B3
Lembrar e interpretar a evolución das estratexias **persuasivas, así como os métodos do pensamento creador publicitario nas diferentes sociedades A3
C9
Adaptarse aos diferentes contornos profesionais en función da evolución histórica da comunicación **persuasiva A3
C8
Interpretar correctamente a contorna política, social, cultural e económico, relacionando causas e efectos, cun sentido *diacrónico e *sincrónico A3
B3
Aprender a traballar en equipo, con capacidade de adaptación para alcanzar os obxectivos académicos D3
Desenvolver habilidades para realizar tarefas prácticas xestionando o tempo de forma eficaz. D4
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000