Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A1
|
|
|
|
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A2
|
|
|
|
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A3
|
|
|
|
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A4
|
|
|
|
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
A5
|
|
|
|
Ser capaz de interactuar y desenvolverse en un determinado contexto laboral, público o privado y aplicar los conocimientos y destrezas específicos adquiridos en las diferentes asignaturas. |
|
|
C30
|
|
Capacidad de perseverancia en la realización de tareas y cometidos y confianza en el propio trabajo |
|
B6
|
|
|
Capacidad para la gestión de conflictos interpersonales e inclinación hacia la mediación y la negociación |
|
B7
|
|
|
Receptividad ante el cambio (interno y externo) y capacidad de adaptación a nuevos entornos o circunstancias (adaptabilidad) y de aprendizaje |
|
B8
|
|
|
Ser capaz de reconocer e implementar buenas prácticas derivadas de procesos y acciones como base para la innovación y la creatividad |
|
B9
|
|
|
Compromiso con la eficacia y la eficiencia del trabajo del sector público y otras entidades |
|
B10
|
|
|
Compromiso con el respeto personal en el entorno laboral público y privado |
|
B11
|
|
|
Compromiso con la responsabilidad y la honestidad en el desempeño laboral público y privado |
|
B12
|
|
|
Capacidad de organización, planificación y utilización del tiempo y de autocontrol ante situaciones de presión |
|
|
|
D2
|
Habilidad para la resolución independiente de problemas en relación con información cualitativa y cuantitativa |
|
|
|
D4
|
Habilidades en las relaciones interpersonales (lealtad, actitudes y conductas positivas, etc.) que favorezcan la eficacia interpersonal |
|
|
|
D6
|
Motivación por la calidad y la mejora continua y la innovación |
|
|
|
D7
|
Capacidad para el trabajo cooperativo en equipo/grupo y abierto a diferentes puntos de vista y opiniones |
|
|
|
D8
|
Vocación de servicio público y compromiso ético |
|
|
|
D11
|
Capacidad de iniciativa y espíritu emprendedor |
|
|
|
D12
|