Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Implantación de Sistemas de Xestión da Calidade: Modelos e Técnicas
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Resumir a evolución do concepto de calidade e a súa aplicación no terreo empresarial como medio de comprender a situación actual e as liñas de avance que se perfilan en materia de calidade e a súa xestión A1
A2
A3
B9
Explicar o significado de calidade total e o que supón implantar o enfoque de xestión da calidade total, baixo o ciclo de mellora continua PDCA. Defender a importancia que ten a involucración e participación de todo o persoal na consecución dos obxectivos de calidade planificados e na implantación da mellora continua na organización B1
B9
Explicar o valor estratéxico da xestión da calidade na contorna empresarial actual e os custos asociados á calidade A2
B1
B2
B4
Describir os diferentes modelo que poden servir ás empresas para implantar un sistema de xestión da calidade, en especial ISO 9000, e desenvolver un enfoque de xestión global da calidade B9
B15
C2
Describir a problemática na industria alimentaria e a aplicación da análise de perigos e puntos de críticos de control (APPCC) A2
B9
B15
C2
Identificar outros referenciais de especial interese, como o Modelo EFQM de Excelencia, e outros de alcance sectorial, como o ISO/TS 16949 (automóbil), marcas de garantía de calidade, marcado CE, etc. A4
A5
B9
B15
C2
Empregar ferramentas e técnicas que permitan mellorar os resultados de calidade dunha empresa A1
A2
A3
A4
B9
D1
D6
Describir os novos recursos tecnolóxicos dispoñibles como axuda e soporte á xestión da calidade A4
B2
B4
C2
D6
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000