Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Desenvolvemento e Comercialización de Proxectos de I+D+I
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Recoñecer a importancia da xeración interna da tecnoloxía a través do desenvolvemento de proxectos de I+D. A1
A2
A3
C5
Coñecer as diferenzas entre as distintas clasificacións das augas e as técnicas de aplicación. Así como a avaliación da implicación que isto ten a nivel de xestión.
Explicar as principais vías para a comercialización de proxectos de I+D+I. Describir os principais mecanismos para garantir as transferencias de tecnoloxía sen vulnerar os dereitos das partes intervenientes. A1
A2
A3
A4
B1
C4
Analizar as posibles vías de acceso á tecnoloxía por parte das empresas. A1
A2
A3
A4
A5
B10
Valorar en que casos é recomendable o desenvolvemento interno da tecnoloxía. A2
A3
A4
B1
B10
Identificar as diferentes etapas asociadas ao desenvolvemento dun proxecto e os elementos críticos de cada unha delas. A1
A2
A3
B1
C4
Utilizar ferramentas específicas que apoian a dirección de proxectos. A1
A2
A3
A4
A5
C4
Preparar propostas de proxectos de I+D. A1
A2
A3
A4
A5
B6
D6
Identificar as diferentes opcións á hora de comercializar proxectos de I+D. A1
A2
A3
A4
A5
C5
D6
Analizar os posibles mecanismos que garanten a protección do coñecemento xerado. A1
A2
B10
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000