Guia docente 2016_17
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Sistema de Diagnóstico Estratéxico e Xestión do Coñecemento
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Expresar o significado da importancia que ten a Dirección Estratéxica como forma para manter e mellorar a competitividade na empresa A1
A5
B9
C9
Realizar diagnósticos. identificar situacións que demandan unha resposta estratéxica A1
A2
A3
B2
C1
C9
D3
Identificar a necesidade de desenvolver un proceso estratéxico integrado A3
A4
B2
Explicar os distintos elementos que compoñen a estratexia A3
B9
Diferenciar entre información relevante e superficial, entre factores críticos e marxinais, á hora de afrontar un problema estratéxico A2
A3
A4
B2
Empregar as ferramentas estratéxicas disponibles para o desenvolvemento do diagnóstico interno e externo, sabendo cando se poden empregar e cales os as suas limitacións A3
D3
Identificar e formular as distintas opcións estratéxicas que están ao alcance da empresa actualmente, e o proceso para a súa valoración e selección. A2
B2
Propor estratexias de éxito, tanto baseadas na exposición de oportunidades de mercado percibidas, como nas competencias distintivas da empresa A3
C2
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000