1.- O papel nos Modelos de Negocios do proceso de creación de valor ao Cliente |
1.-1- A Atención ao Cliente como elemento capaz de xenerar Atributos clave e diferenciadores.
1.2.- A Atención ao Cliente no Modelo de Ostelwalder |
3. Segmentación de clientes. Tipoloxía de clientes e atención diferencial. |
3.1. Clientes internos, externos e finais.
3.2. Psicoloxía e comportamento do cliente.
3.3. Da Segmentación á personalización. |
5. Implementación e seguimento do modelo de xestión de clientes. |
5.1. O modelo de implementación e misión.
5.2. Análise de situación e a empresa e análise de clientes.
5.3. O plan de acción estratéxico.
5.4. Implementación e seguimento. Indicadores xerais. |
7. Fases da venda e o tratamento de dúbidas e obxeccións. |
7.1. O valor engadido na venda.
7.2. Fases da venda e atención ao cliente.
7.3. O servizo posventa.
7.4. Tratamento das dúbidas e obxeccións. |