Unidade 1. Como soa o alemán
|
- Comprensión e pronunciación de vogais e consoantes a partir de internacionalismos, números, nomes típicos, apelidos típicos, termos xeográficos, abreviacións, nomes de enfermidades
- Deletrear
- Ler
- Busca nun dicionario
- Resolución de dúbidas de pronunciación
- O discurso de clase |
Unidade 2. Convencións sociais básicas: toma de contacto, estabilización de contacto, despedida |
Saudarse, presentarse, despedirse, desculparse, dar as grazas, interesarse por alguén, felicitar, desexar boa viaxe, sorte, felices festas a alguén, dar un brinde en situacións do turismo hostaleiro, do ámbito da universidade e de clase.
- Práctica de situacións estándar en clase como sinalar a non comprensión, pedir que se fale lento, que se repita, que se aclare, que se traduza, que se precise etc..
- Comentar diferenzas culturais entre as culturas de fala española e de fala alemá. |
Unidade 3. Persoas e circunstancias persoais |
Sobre nomes, direccións, idade, estado civil, nacionalidade, profesión, estudos, orixe (país, rexión, cidade, pobo), intereses persoais, datas importantes, gustos, formación, coñecementos (idiomas etc..) |