Código |
Descrición |
B2 |
Comprender os procesos que se desenvolven en diversas escalas espazo-temporais e en diversos contextos socio-culturais |
B5 |
Valorar as necesidades e problemas da sociedade e as aportacións (en termos de contribución efectiva) xeradas dende os ámbitos xeográfico-históricos, tendo en conta a necesaria igualdade social e entre sexos, a discapacidade e a educación para a paz. |
C12 |
Conciencia crítica da relación entre os acontecementos e procesos actuais e o pasado |
C13 |
Conciencia de respecto polos puntos de vista que se derivan de antecedentes culturais/nacionais |
C14 |
Coñecemento da estrutura diacrónica xeral do pasado. |
C18 |
Coñecemento e habilidade para usar os instrumentos de recompilación de información tales como catálogos bibliográficos, inventarios de arquivo e referencias electrónicas. |
D5 |
Capacidade de xestión da información e o coñecemento |
D7 |
Capacidade de razoamento crítico. |
D10 |
Atención á diversidade e á multiculturalidade. |
D16 |
Coñecemento doutras culturas. |