Analizar como afectan a velocidade de reacción distintos factores, como por exemplo a natureza dos reactivos, a concentración dos mesmos, a presenza dun catalizador ou a temperatura. |
A5
|
|
C28
|
D3 D7 D9 D13 D14
|
Reproducir experiencias básicas en física co obxectivo de demostrar ou aplicar algunhas das suas leis básicas.
|
A5
|
|
C27 C28 C29
|
D4 D6 D7 D8 D9 D13 D14 D15
|
Aplicar o coñecemento e as destrezas adquiridas a resolución de problemas sinxelos de separación, purificación e caracterización de compostos químicos. |
A5
|
|
C25 C26 C27 C28
|
D1 D3 D4 D7 D9 D12 D13 D14
|
Manexar corretamente os modelos moleculares para a representación de compostos orgánicos e inorgánicos |
A5
|
|
C28
|
D1 D3 D7 D9 D12 D13 D14
|
Utilizar programas de difracción e interpretar imaxes de microscopia electrónica diferenciando a información estrutural (HREM, SAED) e a morfolóxica (SEM) |
A5
|
|
C28
|
D1 D3 D4 D5 D7 D8 D14
|