Código |
Descrición |
C1 |
Capacidade de comprender sistemáticamente a situación xurídica e social dos menores desprotexidos e en conflito social |
C2 |
Capacidade de facer unha avaliación e análise crítica da normativa vixente e dos mecanismos de intervención psico-social aplicables ós menores desprotexidos e en conflicto social |
C3 |
Capacidade de aplicar os coñecementos adquiridos e de resolver problemas que afectan ós menores desprotexidos e en conflito social, dende una perspectiva interdisciplinar |
C4 |
Dominar habilidades e métodos de investigación específicamente relacionados cos menores desprotexidos e en conflito social |
C5 |
Capacidade de concebir, deseñar e por en práctica, con seriedade académica, un proceso de investigación no ámbito dos menores desprotexidos e en conflito social |
C6 |
Capacidade de comunicar e compartir coa comunidade académica e a sociedade en xeral os resultados da investigación para o su aprovechamiento efectivo |
C7 |
Capacidade de facer unha análise crítica e debatir en foros de carácter científico e investigador propostas e ideas novas xurdidas no referido ámbito de estudo |
C8 |
Capacidade de incentivar e impulsar en contextos académicos e profesionais a investigación no ámbito dos menores desprotexidos e en conflito social |
D1 |
Capacidade de síntese e análise |
D2 |
Capacidade de aprender de forma autónoma |
D3 |
Capacidade de gestión da información |
D4 |
Capacidade de organizar e planificar |
D5 |
Capacidade de resolver problemas de forma efectiva |
D6 |
Capacidade de argumentar y rebatir ideas, aplicando un pensamento crítico e lóxico |
D7 |
Capacidade de investigar de forma colaborativa |
D8 |
Preocupación pola calidade |
D9 |
Comportarse de forma ética e con responsabilidade social coma cidadán e coma investigador |
D10 |
Comunicarse de xeito efectivo no ámbito académico e investigador |
D11 |
Traballar dende unha perspectiva comparada, manexando información comparada e interdisciplinar |
D12 |
Capacidade de captar e aproveitar con eficiencia os recursos destinados á investigación |