Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Aprender autónomamente |
B4 |
Saber adaptarse ás novas situacións |
B5 |
Capacidade de xestionar a información |
B6 |
Capacidade de organización e planificación |
B7 |
Resolver problemas de forma efectiva |
B8 |
Saber tomar decisións |
B9 |
Comunicarse de forma efectiva nas relacións interpersonais |
B10 |
Preocupación pola calidade |
B11 |
Gardar un comportamento ético como cidadán e como profesional. |
C1 |
Coñecer o marco normativo regulador das relación laborais. |
C2 |
Coñecer o marco normativo regulador da Seguridade Social e da protección social complementaria. |
C11 |
Coñecer o principio de igualdade e a tutela contra a discriminación. |
C19 |
Capacidade para comprender o significado da regulación xurídica. |
C20 |
Capacidade para coñecer as principais institucións no ámbito do Dereito privado e público |
C21 |
Capacidade de asesorar a organizacións sindicais e empresariais e os seus afiliados. |
C22 |
Capacidade de identificar os suxeitos do Dereito Administrativo e describir os seus rexímenes xurídicos. |
C23 |
Capacidade para intervir, dirixirse e recurrir ante as distintas Administracións Públicas. |
C25 |
Capacidade para comprender as nocións básicas do sistema tributario. |
C27 |
Capacidade para representar e defender no ámbito administrativo e procesal e defensa ante os tribunais. |
C40 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos teóricos a práctica. |