Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B3 |
Exercitar habilidades de aprendizaxe autónoma que abran campos para a innovación |
B4 |
Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación |
B6 |
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e éticos |
B7 |
Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
C1 |
Comprender as ferramentas matemáticas básicas, necesarias para a formalización do comportamento económico |
C2 |
Comprender a linguaxe económica básica e o modo de pensar dos economistas |
C3 |
Coñecer o marco institucional da economía |
C5 |
Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos |
C6 |
Adquirir coñecementos de Análise económica |
C9 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado |
C10 |
Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos |
C11 |
Capacidade de elaborar medidas de política económica para alcanzar uns obxectivos dados |
C13 |
Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico |
D1 |
Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo |
D2 |
Capacidade de traballar en equipo |
D3 |
Espírito emprendedor e capacidade de liderado, incluíndo empatía co resto de persoas |
D4 |
Responsabilidade e capacidade de asumir compromisos |
D5 |
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas |
D6 |
Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional |
D7 |
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |