Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas pechadas con diferentes alternativas de resposta (verdadeiro/falso, elección múltiple, emparellamento de elementos...). Os alumnos seleccionan unha resposta entre un número limitado de posibilidades.
Resultados da aprendizaxe:
- Coñecer o marco institucional da economía
- Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos
- Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado
- Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos
- Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e ético
- Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación
- Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos
- Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas
- Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia
- Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional
- Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico
- Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo
- Capacidade de traballar en equipo
|
20 |
|
|
C3 C5 C9 C10
|
D1 D2 D5 D6 D7
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Probas para avaliación das competencias adquiridas que inclúen preguntas abertas sobre un tema. Os alumnos deben desenvolver, relacionar, organizar e presentar os coñecementos que teñen sobre a materia nunha resposta extensa.
Resultados da aprendizaxe:
- Coñecer o marco institucional da economía
- Comprender as bases de funcionamento da economía, tanto nos ámbitos máis amplos como nos máis próximos
- Identificar e anticipar problemas económicos relevantes nos ámbitos público e privado
- Capacidade de formular modelos simples de relación das variables económicas, baseados na utilización de instrumentos técnicos
- Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais e ético
- Autocontrol no sistema de traballo, a respecto de tempo e planificación
- Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos
- Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto orais como escritas
- Competencias ligadas á procura e organización de documentación e á presentación do seu traballo de maneira adecuada á audiencia
- Ler e comunicarse en inglés no ámbito profesional
- Capacidade de elaborar informes de asesoramento económico
- Respecto aos valores éticos e cívicos. Compromiso ético co traballo
- Capacidade de traballar en equipo |
60 |
|
|
C3 C5 C9 C10
|
D1 D2 D5 D6 D7
|
Traballos e proxectos |
O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias, etc.
Pódese levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita… |
20 |
|
|
|
|
- É necesario aprobar o examen final para superar a materia. Este examen suporá polo menos o 60% da nota final. - Nas clases prácticas realizaranse probas e/ou traballos, consistentes na revisión, comprensión e exposición dunha obra de referencia sobre economía política por parte de cada alumno, que computarán ata un máximo do 40% da nota final da materia. Esta tarefa constitúe un requisito necesario para superar a materia.
- O profesorado informará do sistema de avaliación ao principio de curso, e asignará a cada alumno a tarefa que desenvolverá ao longo do curso nas clases prácticas (indicándolle a obra de referencia que lle corresponde a cada alumno). |