Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B1 |
Coñecer e comprender a morfoloxía, a fisioloxía, a patoloxía e a conduta das persoas, tanto sas coma enfermas, no medio natural e social. |
B19 |
Comunicarse de modo efectivo e claro, tanto de forma oral coma escrita, cos usuarios do sistema sanitario así como con outros profesionais. |
C1 |
Coñecer e comprender a Anatomía e Fisioloxía humanas, destacando as relacións dinámicas entre a estrutura e a función, especialmente do aparato locomotor e os sistemas nervioso e cardio-respiratorio |
C4 |
Coñecemento e comprensión da estrutura e función do corpo humano a nivel molecular, celular, de órganos e sistemas; dos mecanismos de regulación e control das diferentes funcións |
C8 |
Coñecer e comprender os principios e aplicacións dos procedementos de medida baseados na biomecánica e na electrofisioloxía |
C20 |
Adquisición de vocabulario propio no campo da Fisioterapia |
C21 |
Adquirir formación científica básica en investigación |
C45 |
Incorporar a investigación científica e a práctica baseada na evidencia como cultura profesional |
C49 |
Afrontar o estrés, o que supón ter capacidade para controlarse a si mesmo e controlar a contorna en situacións de tensión |
C53 |
Habilidade para o manexo de instrumentos de laboratorio e de aparellos básicos para o estudo experimental |
C54 |
Interpretar os resultados dun experimento básico en ciencias biolóxicas e físicas |
D1 |
Comunicación oral e escrita nas linguas cooficiais da Comunidade Autónoma. |
D2 |
Capacidade de análise e síntese. |
D3 |
Capacidade de organización e planificación. |
D4 |
Capacidade de xestión da información |
D5 |
Resolución de problemas |
D6 |
Toma de decisións |
D7 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo |
D9 |
Compromiso ético |
D10 |
Traballo en equipo |
D11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
D12 |
Razoamento crítico |
D13 |
Recoñecemento da diversidade e a multiculturalidade. |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Motivación por a calidade. |
D17 |
Adaptación a novas situacións |
D18 |
Creatividade |
D19 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
D20 |
Liderado |