Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Recordar e aplicar as técnicas e procesos de producción e difusión audiovisuais nas súas diversas fases, dende o punto de vista da organización e xestión dos recursos técnicos, humanos e presupuestarios en soporte de vídeo e TV
|
|
|
C2
|
|
Empregar as técnicas e as tecnoloxías audiovisuais en función das súas capacidades expresivas |
|
|
C4
|
|
Describir e aplicar os diferentes mecanismos e elementos da construcción do guión atendendo a diferentes formatos, tecnoloxías e soportes de producción |
|
|
C6
|
|
Desenvolver a interrelación imaxen/son dende o punto de vista estético e narrativo aplicado a realización de vídeo e TV |
|
|
C11
|
|
Planificar e xestionar os recursos humanos, presupuestarios e medios técnicos, nas diversas fases da producción dun programa para TV |
|
|
C14
|
|
Crear e dirixir a posta en escea integral de produccions para TV, responsabilizándose da posproducción, dirección de actores e axustándose o guión, plan de trabajo e presupuesto previo |
|
|
C14
|
|
Planificar e xestionar os recursos técnicos e humanos nas produccións mono-cámara e multi-cámara para TV, así como as técnicas e
procesos de creación e realización nas distintas fases da producción televisiva
|
|
|
C28
|
|
Aplicar técnicas e procedimentos da composición da imaxen na realización dun programa de TV, a partir do coñecemento das leis clásicas e dos movementos estéticos e culturales da historia da imaxen |
|
|
C22
|
|
Escribir con fluidez, textos, escaletas ou guions para programas informativos |
|
|
C7
|
|
Aplicar procesos e técnicas implicadas na organización e xestión de recursos técnicos televisivos e videográficos |
|
|
C31
|
|
Aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o diseño da producción integral dun traballo audiovisual para TV |
|
|
C25
|
|
Deseñar e concebir a presentación estética e técnica da posta en escea a través das fontes lumínicas e acústicas naturales ou artificiales, atendendo as características creativas e expresivas que propon o director dun proxecto audiovisual para vídeo o TV |
|
|
C20
|
|
Interpretar e construir o ambiente sonoro dunha producción audiovisual para vídeo ou TV, atendendo a intención do texto e da narración mediante a utilización da banda sonora, efectos sonoros e soundtrack |
|
|
C28
|
|
Empregar adecuadamente ferramentas tecnolóxicas, especialmente informáticas, nas diferentes fases do proceso de realización audiovisual para que os alumnos se expresen a través de imáxes ca calidade técnica imprescindible |
|
|
C26 C28
|
|
Definir proxectos personales de creación innovadora que poidan contribuir o coñecemento e desenrolo das linguaxes audiovisuais e a súa interpretación |
|
|
|
D3
|
Operar e organizar un equipo audiovisual profesional, facendo compatibles e incluso sinérxicos os intereses particulares e os do proxecto colectivo |
|
|
|
D2
|
Asumir o liderazgo en proxectos que requiran recursos humanos e de cualqueira outra natureza, xestionándo-os eficientemente, asumindo os principios da responsabilidade social |
|
|
C33
|
|
Interpretar os cambios empresariais, mostrar capacidade de traballar en equipo, asumir riscos e tomar decisións de autocrítica e conciencia solidaria |
|
|
|
D2 D3 D4 D5 D6 D7
|
Valorar a importancia que ten a distribución da producción audiovisual nos mercados nacionais e internacionais como medio de difusión, conservación e valorización da cultura gallega |
|
|
|
D8
|