Presentacións/exposicións |
Valorarase o desenvolvemento e exposición do traballo do grupo de forma conxunta, especialmente no referente a capacidade de comunicación e de síntese dos aspectos máis relevantes da temática seleccionada . Neste caso, o resultado de aprendizaxe que se pretende conquerir eé a capacidade de avaliar críticamente problemas reais de contaminación
Resultados de aprendizaxe previstos acadar:
AR3, AR4 e AR5
|
10 |
|
B1 B3
|
C5 C6
|
|
Prácticas de laboratorio |
Valorarase asistencia e participación individual.
Resultados de aprendizaxe previstos acadar:
AR3 e AR5 |
5 |
|
B1 B21
|
C4 C5 C16
|
|
Probas de tipo test |
As preguntas de próba tipo test serán extraídas dos aspectos máis notorios dos diferentes temas desenvolvido nas sesións maxistrais. As preguntas serán de resposta múltiple, só unha delas válida.Para que se poida levar adiante a avaliación continua, é decir, o sumatorio dos méritos acadados nos distintios apartados, é necesario alcanzar, polo menos, o 40% do valor desta proba.
Resultados de aprendizaxe previstos acadar:
AR1, AR2, AR3 e AR4 |
50 |
|
B1 B11 B21
|
C5 C6 C16
|
|
Estudo de casos/análise de situacións |
Trátase de desenvolver de forma eficaz diferentes problemas relacionados coa contaminación ambiental e tratados nos seminarios, así como responder axeitadamente a preguntas básicas sobre documentos bibliográficos empregados nos seminarios para ilustrar situacións concretas de contaminación ambiental.Se pretende así avaliar os alumnos/as para a adquisición de capacidade de síntese e capacidade crítica.
Resultados de aprendizaxe previstos acadar:
AR2, AR3 e AR5 |
15 |
|
B1 B6 B20 B21
|
C3 C5
|
|
En segundas convocatorias, os alumno/as tamén deberán alcanzar máis do 40% da proba de tipo test para que lles sexa sumada a puntuación do resto de actividades, que
irán obtendo de forma continua. Para aqueles alumnos/as que desenvolvan paralelamente unha actividade profesional fora do ámbito universitario (debidamente acreditada mediante copia oficial do contrato de traballo) que lles impida unha presencialidade superior ao 15% nas sesións maxistrais, nos seminarios e nas prácticas, a avaliación se fará de acordo cun examen que reparará na consecución das competencias da materia recollidas na proba de tipo test, no estudo de caso/análisis de situacións e nun test relacionado coas prácticas de laboratorio. O peso na calificación final de cada un destes apartados será 55% (proba tipo test), 30% (estudo de caso) e 15% (test sobre prácticas), sendo necesario superar un mínimo do 40% da valoración de cada unha desta partes para poder superar a materia. Casos particulares serán revisados de forma especial, a
condición de que o responsable/s da materia consideren que o alumno/a
adquira as competencias específicas da materia. Datas de exámenes: Fin de carreira: 25/09/2014 ás 16 horas 1ª edición: 28/05/2015 ás 16 horas 2ª edición: 03/07/2015 ás 16 horas |