Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer e valorar as necesidades nutricionais das persoas sas e con problemas de saúde ao longo do ciclo vital, para promover e reforzar pautas de conduta alimentaria saudable. |
|
A5
|
|
Identificar os nutrientes e os alimentos en que se atopan. |
|
A6
|
|
Identificar os problemas nutricionais máis habituais e seleccionar as recomendacións dietéticas adecuadas. |
|
A7
|
|
Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses. |
|
A12
|
|
Establecer unha relación empática e respectuosa co paciente e a familia, acorde coa situación da persoa, problema de saúde e etapa de desenvolvemento. |
|
A11
|
|
Dirixir, avaliar e prestar os coidados integrais de enfermaría, ao individuo, á familia e á comunidade. |
|
A19
|
|
Aplicar o proceso de enfermaría para proporcionar e garantir o benestar a calidade e seguridade das persoas atendidas. |
|
A17
|
|
Comprender a función e actividades e actitude cooperativa que o profesional deberá desenvolver nun equipo de Atención Primaria de Saúde. |
|
A21
|
|
Educar, facilitar e apoiar a saúde e o benestar dos membros da comunidade, cuxas vidas están afectadas por problemas de saúde, risco, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou morte. |
|
A27
|
|
Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo. |
|
A33
|
|
Comprender os cambios asociados ao proceso de envellecemento e a súa repercusión na saúde. |
|
A41
|
|
Identificar as modificacións estruturais, funcionais, psicolóxicas e de formas de vida asociadas ao proceso de envellecer. |
|
A42
|
|
Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes nos anciáns. |
|
A43
|
|
Seleccionar as intervencións coidadoras dirixidas a tratar ou a previr os problemas de saúde e a súa adaptación á vida diaria mediante recursos de proximidade e apoio á persoa anciá. |
|
A44
|
|
Coñecer o Sistema Sanitario Español. |
|
A45
|
|
Individualizar o coidado considerando a idade, o xénero, as diferenzas culturais, o grupo étnico, as crenzas e valores. |
|
A50
|
|
Coñecer os coidados paliativos e control da dor para prestar coidados que alivien a situación dos enfermos avanzados e terminais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A52
|
|
Utilización dos medicamentos, avaliando os beneficios esperados e os riscos asociados e/ou efectos derivados da súa administración e consumo. |
|
A4
|
|