Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer e identificar a estrutura e funcións do corpo humano. Comprender as bases moleculares e fisiolóxicas das células e os tecidos. |
|
A1
|
|
Coñecer o uso e a indicación de produtos sanitarios vinculados aos coidados de enfermaría. |
|
A2
|
|
Coñecer os diferentes grupos de fármacos, os principios da súa autorización, uso e indicación, e os mecanismos de acción dos mesmos. |
|
A3
|
|
Utilización dos medicamentos, avaliando os beneficios esperados e os riscos asociados e/ou efectos derivados da súa administración e consumo. |
|
A4
|
|
Coñecer os procesos fisiopatolóxicos e as súas manifestacións e os factores de risco que determinan os estados de saúde e enfermidade nas diferentes etapas do ciclo vital. |
|
A9
|
|
Identificar as respostas psicosociais das persoas ante as diferentes situacións da saúde (en particular, a enfermidade e o sufrimento), seleccionando as accións axeitadas para proporcionarlles axuda nesas situacións. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
|
Establecer unha relación empática e respectuosa co paciente e a familia, acorde coa situación da persoa, problema de saúde e etapa de desenvolvemento. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11
|
|
Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12
|
|
Recoñecer as situacións de risco vital e saber executar manobras de soporte vital básico e avanzado. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A13
|
|
Coñecer e aplicar os principios que sustentan os coidados integrais de enfermaría. |
|
A18
|
|
Coñecer as alteracións da saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas súas distintas fases. |
|
A28
|
|
Identificar as necesidades de coidado derivadas dos problemas de saúde. |
|
A29
|
|
Analizar os datos recollidos na valoración, priorizar os problemas do paciente adulto, establecer e executar o plan de coidados e realizar a súa avaliación. |
|
A30
|
|
Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos enfermos e familiares. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A31
|
|