Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Identificar e entender procesos fisiolóxicos clave no desenvolvemento dos organismos mariños. |
|
A1 A2 A3
|
B1 B11 B17
|
2 .Coñecer a relación dos seres vivos co medio mariño mediante o estudo de procesos fisiolóxicos cambiantes. |
|
A1 A2 A3 A5 A6 A18
|
B1 B8 B11 B17
|
3. Manexar técnicas instrumentais aplicables ao estudo da fisioloxía. |
|
A12 A13 A15
|
B2 B4 B8 B15 B16
|
4. Comprender a metodoloxía científica e as tecnoloxías aplicadas á investigación nas áreas de Fisioloxía Animal e Vexetal. |
|
A1 A3 A5
|
B8 B9 B16 B17
|
5. Adquirir capacidade de análise e formulación de hipóteses en fisioloxía. |
|
A2 A3 A14
|
B1 B2 B5 B7 B8 B9 B16
|
6. Coñecer as bases dos mecanismos implicados na excitabilidade celular e na xeración de potenciais de acción e a súa implicación no funcionamento do sistema nervioso |
|
A3
|
B1 B4 B5 B11
|
7. Coñecer os mecanismos de adquisición e integración da información sensorial nos animais mariños |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B8 B11
|
8. Coñecer as bases fisiolóxicas da actividade muscular e a súa implicación na locomoción acuática |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
9. Coñecer os mecanismos de síntese, liberación, transporte e acción de hormonas producidas en glándulas endocrinas e no sistema nervioso de animais mariños |
|
A2 A3
|
B1 B2 B4 B5 B11 B13 B15 B16
|
10. Coñecer os fluídos corporais e o funcionamento dos diferentes sistemas cardiovasculares |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
11. Coñecer os mecanismos de intercambio de gases entre os organismos mariños e a auga onde viven. |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
12. Coñecer os sistemas de eliminación de desechos e de regulación ionosmótica en distintos tipos de animais mariños |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
13. Coñecer como os animais obteñen enerxía do medio a través da ingesta de alimento e como utilizan esa enerxía |
|
A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
14. Adquirir nocións básicas sobre os mecanismos de reprodución nos animais |
|
A3
|
B1 B2 B11
|
15. Coñecer a *terminología xeral e básica da Fisioloxía Animal e da Fisioloxía Vexetal |
|
A2
|
|
16. Coñecer e comprender en liñas xerais o funcionamento dos diversos sistemas orgánicos en distintos tipos de animais que viven en diferentes medios |
|
A2 A3
|
B1 B2 B4 B5 B11
|
17. Comprender o funcionamento do animal como o dun todo integrado, reforzando o papel dos sistemas de coordinación e integración |
|
A2 A3
|
B1 B2 B4 B5 B9 B11 B13 B15
|
18. Comprender algúns aspectos aplicados dos coñecementos fisiológicos, por exemplo para a acuicultura. |
|
A2 A3
|
B1 B2 B4 B5 B8 B9 B11 B12 B14 B15 B16
|
19. Identificar y entender la diversidad de procesos fisiológicos clave en los vegetales marinos (fotosíntesis, relaciones hídricas, respiración, nutrición mineral, crecimiento y desarrollo). |
|
A2 A3 A5 A6 A13 A15 A18 A26
|
B1 B3 B4 B6 B8 B11 B15 B16
|
20. Entender el proceso y la importancia biológica de la fotosíntesis oxigénica y la fijación de carbono en el mar. |
|
A2 A3 A5 A6 A13 A15 A18
|
B1 B3 B4 B6 B8 B11 B15 B16
|
21. Conocer la relación de los organismos vegetales marinos con el medio marino cambiante abiótico y biótico, mediante el estudio de sus adaptaciones y procesos fisiológicos de aclimatación (estrategias y tipos funcionales, osmorregulación, fotoprotección, reparto de biomasa). |
|
A2 A3 A5 A6 A13 A15 A18
|
B1 B3 B4 B8 B11 B15 B16
|