Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias del Mar
Grao en Ciencias do Mar
 Materias
  Fisioloxía de organismos mariños
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Identificar e entender procesos fisiolóxicos clave no desenvolvemento dos organismos mariños.
saber
saber facer
A1
A2
A3
B1
B11
B17
2 .Coñecer a relación dos seres vivos co medio mariño mediante o estudo de procesos fisiolóxicos cambiantes.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A5
A6
A18
B1
B8
B11
B17
3. Manexar técnicas instrumentais aplicables ao estudo da fisioloxía.
saber
saber facer
A12
A13
A15
B2
B4
B8
B15
B16
4. Comprender a metodoloxía científica e as tecnoloxías aplicadas á investigación nas áreas de Fisioloxía Animal e Vexetal.
saber
saber facer
A1
A3
A5
B8
B9
B16
B17
5. Adquirir capacidade de análise e formulación de hipóteses en fisioloxía.
saber
saber facer
A2
A3
A14
B1
B2
B5
B7
B8
B9
B16
6. Coñecer as bases dos mecanismos implicados na excitabilidade celular e na xeración de potenciais de acción e a súa implicación no funcionamento do sistema nervioso
saber
A3
B1
B4
B5
B11
7. Coñecer os mecanismos de adquisición e integración da información sensorial nos animais mariños
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B8
B11
8. Coñecer as bases fisiolóxicas da actividade muscular e a súa implicación na locomoción acuática
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B11
9. Coñecer os mecanismos de síntese, liberación, transporte e acción de hormonas producidas en glándulas endocrinas e no sistema nervioso de animais mariños
saber
A2
A3
B1
B2
B4
B5
B11
B13
B15
B16
10. Coñecer os fluídos corporais e o funcionamento dos diferentes sistemas cardiovasculares
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B11
11. Coñecer os mecanismos de intercambio de gases entre os organismos mariños e a auga onde viven.
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B11
12. Coñecer os sistemas de eliminación de desechos e de regulación ionosmótica en distintos tipos de animais mariños
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B11
13. Coñecer como os animais obteñen enerxía do medio a través da ingesta de alimento e como utilizan esa enerxía
saber
A3
B1
B2
B4
B5
B11
14. Adquirir nocións básicas sobre os mecanismos de reprodución nos animais
saber
saber facer
A3
B1
B2
B11
15. Coñecer a *terminología xeral e básica da Fisioloxía Animal e da Fisioloxía Vexetal
saber
A2
16. Coñecer e comprender en liñas xerais o funcionamento dos diversos sistemas orgánicos en distintos tipos de animais que viven en diferentes medios
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B4
B5
B11
17. Comprender o funcionamento do animal como o dun todo integrado, reforzando o papel dos sistemas de coordinación e integración
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B4
B5
B9
B11
B13
B15
18. Comprender algúns aspectos aplicados dos coñecementos fisiológicos, por exemplo para a acuicultura.
saber
saber facer
A2
A3
B1
B2
B4
B5
B8
B9
B11
B12
B14
B15
B16
19. Identificar y entender la diversidad de procesos fisiológicos clave en los vegetales marinos (fotosíntesis, relaciones hídricas, respiración, nutrición mineral, crecimiento y desarrollo).
saber
saber facer
A2
A3
A5
A6
A13
A15
A18
A26
B1
B3
B4
B6
B8
B11
B15
B16
20. Entender el proceso y la importancia biológica de la fotosíntesis oxigénica y la fijación de carbono en el mar.
saber
A2
A3
A5
A6
A13
A15
A18
B1
B3
B4
B6
B8
B11
B15
B16
21. Conocer la relación de los organismos vegetales marinos con el medio marino cambiante abiótico y biótico, mediante el estudio de sus adaptaciones y procesos fisiológicos de aclimatación (estrategias y tipos funcionales, osmorregulación, fotoprotección, reparto de biomasa).
saber
saber facer
A2
A3
A5
A6
A13
A15
A18
B1
B3
B4
B8
B11
B15
B16
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000