(*)Coñecer os aspectos materiais e xurídicos das políticas socio-laborais |
|
A1 A9
|
|
(*)Coñecer a metodoloxía da análise de políticas públicas e a súa aplicación aos procesos e de programas públicos *sociolaborales |
|
A12 A23
|
|
(*)Coñecer, con capacidade de análise e síntese, o significado do principio de igualdade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A11 A16 A19
|
B1 B11
|
(*)Coñecer e saber utilizar con capacidade de organización e *planificación para *resolcer problemas de xeito efectivo os distintos niveis e instancias de intervención público-privadas |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A12 A13 A40 A42 A43
|
B3 B7 B8
|
(*)Adquirir a capacidade de analizar *críticamente os resultados e as consecuencias das políticas socio-laborais con *ponderación das súas vantaxes e inconvenientes |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A9 A14 A26 A29 A30
|
B1 B5
|
(*)Aprender a analizar e incorporar *automáticamente as *actualizaciones e evolucións das políticas socio-laborais |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A36 A37 A39 A40
|
B1 B2 B5
|