Guia docente 2014_15
Facultad de Filología y Traducción
Grado en Lenguas Extranjeras
 Asignaturas
  Literatura e identidad cultural del primer idioma extranjero: Inglés
   Competencias de materia
Resultados previstos en la materia Tipología Resultados de Formación y Aprendizaje
(*)Describir e analizar os trazos literarios, temas, estilos e símbolos principais utilizados nas obras literarias dunha determinada época histórica ou dun determinado movemento estético ou cultural, relacionando estas características co contexto en que se inscriba a produción e recepción da obra.
saber
saber hacer
A2
A10
A11
A13
B1
(*)Relacionar as obras literarias e culturais que sexan obxecto de estudo coas teorías críticas e os movementos literarios e culturais que contribúan á comprensión da obra.
saber
saber hacer
A3
B3
(*)Formular razoamentos críticos derivados da análise das obras literarias e culturais obxecto de estudo, empregando para iso terminoloxía, fontes e recursos especializados, e proporcionando evidencias críticas e textuais que avalen os devanditos argumentos.
saber hacer
A4
A6
A8
A12
B2
B3
(*)Aplicar técnicas de análise literaria a textos representativos de distintos xéneros como poden ser a poesía, teatro ou narrativa.
saber hacer
A4
A5
A12
B3
(*)Estender os coñecementos das técnicas de análise literaria á peculiaridade narrativa do discurso fílmico, televisual e radiofónico.
saber hacer
A4
A10
A12
(*)Recoñecer as novas tendencias nos diversos movementos literarios e culturais.
saber
saber hacer
A2
A10
A11
(*)Relacionar textos literarios e outras expresións culturais e artísticas, como pode ser o cine ou a arte, tanto entre eles coma coa realidade sociopolítica na que se producen.
saber
saber hacer
A10
A11
(*)Visibilizar e pór en valor as achegas das mulleres á literatura e a cultura producida no primeiro idioma estranxeiro nos seus diferentes ámbitos xeográficos e culturais.
saber hacer
Saber estar /ser
A11
(*)Identificar o papel desempeñado polas expresións artísticas e culturais nas relacións entre grupos dominantes e/ou minoritarios.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A10
A11
A13
(*)Mostrar coñecemento sobre outras culturas e expresións artísticas e sensibilizar as persoas da contorna na apreciación da diversidade, interculturalidade e multiculturalidade.
saber
saber hacer
Saber estar /ser
A10
B4
(*)Desenvolver un pensamento independente e crítico, así como actitudes de respecto e tolerancia cara a outras opinións e puntos de vista, e cara á diversidade social e cultural.
saber hacer
Saber estar /ser
A6
A7
A9
B5
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000