Guia docente 2014_15
Facultade de CC. Sociais e da Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2014_15
Materia Socioloxía: Estrutura social, consumo e estilos de vida Código P04G190V01203
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 FB 1 2c
Lingua de impartición
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía, ciencia política e da administración e filosofía
Coordinador/a
Lage Picos, Jesús Adolfo
Correo-e xalp@uvigo.es
Profesorado
Durán Vázquez, José Francisco
Lage Picos, Jesús Adolfo
Web http://http://webs.uvigo.es/webdepx11/index.php/gl.html
Descrición xeral A materia de Socioloxía: Estrutura Social, Consumo e Estilos de vida ten como finalidade estudar e analizar os procesos de emerxencia e consolidación das actuais sociedades de consumo, comprender o desigual acceso social aos recursos, servizos ou posicións socialmente valoradas, aos sistemas de xerarquización, e aos estilos de vida resultado dos valores, actitudes, e comportamentos de consumo.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000