Desenvolvemento, avaliación e intervención nos procesos neuropsicolóxicos implicados na lectura |
Procesos lectores (perceptivos, lexicales, sintácticos, semánticos)
Avaliación das dificultades lectoras. Como deben ser avaliadas as dificultades lectoras. Instrumentos a utilizar
Intervención nas dificultades lectoras: nivel percetivo, léxico, sintáctico e semántico |
Dificultades de aprendizaxe en lectura ou dislexia
|
Teorías explicativas da dislexia: déficit fonológico, dobre déficit, déficit de automatización
Subtipos dislexicos
Avaliación da dislexia baseada en procesos cognitivos
Programas de intervención para a mellora da dislexia: PREP-L
|
Dificultades de aprendizaxe na escritura ou disgrafía
|
Procesos básicos e dificultades na aprendizaxe da escritura. Explicación desde a psicoloxía cognitiva e a neuropsicología
Avaliación da disgrafía. Identificación das dificultades disgráficas.
Sistema de intervención: intervención nos procesos de produción do texto.
|