Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
 Materias
  Resposta Organizativa do Centro Educativo e Servizos de Apoio
   Bibliografía. Fontes de información

Ainscow.M. (2001), Desarrollo de escuelas inclusivas. Ideas, propuestas y mejoras para las instituciones educativas. Madrid: Narcea

Arnaiz, P. (2003). Educación inclusiva: una escuela para todos. Malaga:Aljibe

González, M.T. (2003). Organización y gestión de centros escolares. Madrid:Prentice-Hall

Moreno, J.M. (2004). Orgnaización y gestión de centros educativos.Madrid:UNED

Satinback, S. y Stainback, W. (2004) Aulas inclusivas. Un nuevo modo deenfocar y vivir el currículo. Madrid: Narcea

Tharp, R.G. ; Estrada, P.; Dalton, S.;Yamauchi, L.A.; (2002). Transformar la enseñanza. Excelencia, equidad, inclusión y armonia en las aulas y las escuelas. Barcelona: Paidós

DECRETO 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diver­sidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG núm. 242 de 21-12-2012).

Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000