(*)*Adquisición do Equipo Proxecto |
|
A2 A3
|
B2
|
(*)Dirixir o Equipo do Proxecto |
|
A3 A9 A10
|
B3
|
(*)Coñecer as bases fundamentais da comunicación *interpersonal e *integral nas organizacións |
|
A4 A6 A14
|
|
(*)Analizar como realizar o proceso de avaliación da comunicación, os métodos existentes e a explotación dos resultados |
|
A4 A7 A10
|
B3
|
(*)Desenvolver os aspectos esenciais da comunicación interna, entre outros, as *variables que afectan á comunicación, o impacto sobre a estratexia da empresa, os tipos de comunicación interna, os recursos, vías e canles posibles, a súa utilización e *adecuación |
|
A14
|
B5
|
(*)Analizar cada un dos criterios para o deseño adecuado dun plan de comunicación interna |
|
A7
|
B3
|
(*)Establecer a relación entre comunicación e xestión *integral da excelencia empresarial (normas de calidade, mellores prácticas, etc.) e da xestión dos recursos humanos (plan de acolleita, transmisión de noticias, xestión das emocións...). |
|
A4 A5 A6 A14
|
B5
|
(*)Determinar en que consiste a Comunicación Estratéxica Internacional, as *variables *contextuales e os principios *genéricos que afectan no desenvolvemento das relacións públicas en escenarios internacionais. |
|
A13 A14
|
B4 B5
|