(*)1. Educación científica e aspectos curriculares da EP: aspectos fisicoquímicos,
biolóxicos e xeolóxicos
2. Metodoloxías científicas
3. A unidade e a diversidade da materia na natureza
4. Materia e enerxía
5. Máquinas e tecnoloxías
6. Análise de contidos científicos básicos e aplicacións didácticas para a
ensinanza dos contidos do currículo de EP relacionados cos aspectos
físico-químicos, biolóxicos e xeolóxicos. |
(*)As Ciencias Experimentais. Ciencia, Tecnoloxía, Xénero,
Sociedade, Ambiente.
Fundamentos do ensino das ciencias na E. Primaria. O decreto
de currículo da EP
A materia e a súa diversidade na natureza (enfoque físico,
químico, biolóxico e xeolóxico)
Materia e enerxía (enfoque físico, químico, biolóxico e
xeolóxico)
Máquinas e aparellos tecnolóxicos
O traballo práctico na aprendizaxe das ciencias experimentais.
A aula-laboratorio na E. Primaria e as saídas didácticas |
2. A diversidade e a unidade da materia. |
A materia inanimada. A realidade macroscópica: os estados e as transformacións físicas e químicas. A realidade submicroscópica: os constituintes últimos da materia.
A materia animada. Os seres vivos. A orixe da vida e a sua evolución. |
4. O espazo e o tempo. |
A Terra. O sistema Solar. As Galaxias. O Universo. |