Aspectos sociolingüísticos: os marcadores lingüísticos de relacións sociais, as normas de cortesía, as expresións de sabedoría popular, diferenzas de rexistro. |
a) Presentarse aos demais / presentar os demais: aspecto físico, personalidade, contorna familiar e laboral.
b) Expresar gustos e preferencias.
c) Organizar axendas e planificar actividades. |
Aspectos discursivos: ordenar oracións en función da secuencia natural, relacións de causa e efecto (ou viceversa), e estruturación do discurso; ordenar o discurso en función de organización temática, coherencia e cohesión. |
a) Preparar presentacións eficaces.
b) Escribir cartas e correos electrónicos.
c) Ler e redactar pequenos anuncios.
d) Narrar un acontecemento.
e) Contar o argumento dun libro ou dunha película.
e) Facer e atender unha chamada telefónica.
f) Buscar ou explicar o camiño para ir a un lugar. |
Aspectos interculturais: a vida diaria, as relacións persoais, valores, crenzas e actitudes, linguaxe corporal, convencións sociais, comportamentos rituais. |
a) A vida diaria.
b) As relacións persoais.
c) Valores, crenzas e actitudes.
d) Linguaxe corporal, convencións sociais e comportamentos rituais. |