Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Foreign language 1: French
   Learning aims
Expected results from this subject Typology Training and Learning Results
1. Understand the main ideas of standard speech relating to a range of predictable everyday and educational matters, providing that it is spoken clearly and directly.
Know be
B1
B3
B4
B7
B13
2. Understand the main point of movies and many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal or professional interest when the delivery is relatively slow and clear
Know be
B1
B3
B4
B6
B7
3. Comprise texts writings drafted in a tongue of usual and daily use or related with the work.
Know be
B1
B3
B4
B6
B7
(*)4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais.
Know be
B1
B3
B4
B6
B7
(*)5. Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa a onde se fala esa lingua.
Know be
B3
B4
B6
B7
B12
B16
B19
(*)6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais).
Know be
B3
B4
B6
B11
(*)7. Poder tratar oralmente en inglés/francés, con fluidez e seguridade, temas de interese para alumnos de educación infantil.
know
Know How
Know be
A1
A2
B3
B4
B6
(*)8. Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións.
Know be
B1
B3
B4
B13
B17
(*)9. Poder explicar e xustificar brevemente as súas opinións e proxectos.
Know be
B1
B2
B3
B4
B6
B13
B17
(*)10. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións.
Know be
B1
B3
B4
B13
(*)11. Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben estruturados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. Poder escribir cartas persoais que describan experiencias e impresións.
Know be
B1
B2
B3
B4
B6
B11
B17
(*)12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula.
know
Know How
Know be
A11
B1
B9
B15
(*)13. Coñecer formas e medios para continuar e enriquecer a súa propia formación cultural e lingüística.
know
Know How
Know be
A11
B4
B15
B19
(*)14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexábeis nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis.
Know be
B4
B12
B14
B19
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000