2. Understand the main point of movies and many radio or TV programmes on current affairs or topics of personal or professional interest when the delivery is relatively slow and clear |
|
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
(*)4. Comprender a descrición de acontecementos, sentimentos e desexos en cartas persoais. |
|
|
B1 B3 B4 B6 B7
|
(*)6. Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo: familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
|
|
B3 B4 B6 B11
|
(*)8. Saber construír frases de forma sinxela co fin de describir experiencias e feitos, así como os seus soños, esperanzas e ambicións. |
|
|
B1 B3 B4 B13 B17
|
(*)10. Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
|
|
B1 B3 B4 B13
|
(*)12. Desenvolver estratexias de aprendizaxe autónoma e de traballo cooperativo. Favorecer a análise e a observación dos propios procesos de aprendizaxe co fin de innovar e mellorar o labor docente e as prácticas de aula. |
|
A11
|
B1 B9 B15
|
(*)14. Desenvolver certas actitudes afectivas desexábeis nun docente de lingua estranxeira como, por exemplo, solidariedade e cooperación cos demais, interese e tolerancia cara ao diferente, seguridade na propia competencia comunicativa, e unha visión da lingua estranxeira como medio de comunicación cultural e non simplemente como unha materia máis. |
|
|
B4 B12 B14 B19
|