Metodoloxías integradas |
Avaliación, segundo a guía didáctica que se entregará con cada actividade a realizar, dos distintos criterios e dimensións de análise que conteña esta. En todo caso fará referencia a tres grandes bloques de análise: presentación; contidos; procesos desenvolvidos e resultados obtidos. |
40 |
Criterios para superar a materia: - Alumnado asistente: enténdese por alumnado asistente ao que asista con regularidade a clases (como mínimo un 80%). Este deberá realizar as tres partes indicadas no apartado de Avaliación e será condición indispensable para superar a materia que se obteña en cada unha delas polo menos un 5. - Alumnado non asistente: enténdese por alumnado non asistente o que non asista con regularidade a clases (falta máis dun 80%). Este deberá realizar unha única proba: un exame no que entran todos os contidos da materia incluídos os abordados nos traballos. Será condición indispensable para superar a materia que se obteña polo menos un 5 neste. Segunda convocatoria:As competencias non adquiridas en primeira convocatoria, serán avaliadas en segunda (xullo). De non aprobar entón, non se gardarán. Responde ás mesmas esixencias e probas realizadas na primeira.
|