Estudo de casos/análises de situacións |
O alumnado realizará estudos de casos, de forma individual ou en grupos |
15 |
Outras |
Participación activa nas distintas tarefas (debates, presentacións, coavaliacións...) e actitude cooperativa nos traballos grupais.
Realización de pequenas probas individuais sobre contidos da materia |
20 |
*Para aprobar a materia será necesario asistir con regularidade ás clases e realizar satisfactoriamente as actividades de aula. O alumnado que non cumpra estes requisitos deberá entregar un traballo e presentarse ao exame final, onde se avaliaran todos aqueles contidos traballados na aula **O alumnado que non acade o aprobado poderá presentarse en segunda convocatoria (Xullo), neste caso, deberá entregar un traballo e presentarse ao exame. onde se avaliaran todos aqueles contidos traballados na aula ***Neste curso continuarase a experimentar o Proxecto de Innovación: "DESEÑO E IMPLANTACIÓN DE PROCEDEMENTOS E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN EN GRAOS E POSGRAOS A TRAVÉS DA PLATAFORMA TEMA: CUESTIONARIOS KPSI, RÚBRICAS E MAPAS CONCEPTUAIS EN FORMATO DIXITAL" , consistente no deseño e implantación de procedementos que inciden no proceso de aprendizaxe (avaliación formativa e formadora, na que o alumnado é corresponsable) a través dos seguintes instrumentos: Cuestionarios ou formularios Knowledge and Prior Study Inventory (KPSI), Rúbricas ou matrices de valoración e Mapas Conceptuais. Todos eles están inseridos na combinación entre o traballo cooperativo e o individual, pois se ben os procesos de aprendizaxe teñen lugar socialmente, a aprendizaxe é individual. No caso dos Mapas Conceptuais tamén se utilizan como probas de execución ou realización.
|