Código |
Descripción |
A5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
A11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
A12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B3 |
Comunicación oral e escrita |
B5 |
Coñecemento de informática |
B6 |
Coñecemento de informática |
B7 |
Resolución de problemas |
B8 |
Toma de decisións |
B9 |
Traballo en equipo |
B11 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
B13 |
Razoamento crítico |
B15 |
Aprendizaxe autónoma |
B21 |
Motivación pola calidade |