Coñecer os fundamentos da expresión corporal do currículo así como as teorías da adquisicón e desenvolvemento das aprendizaxes. |
|
A2 A8
|
B2 B10
|
Elaborar propostas didácticas que fomenten a percepción e expresión, as habilidades motrices e a creatividade. |
|
A1 A2 A3 A5 A8 A11
|
B2 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B21
|
Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices e potenciar nos nenos e nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades motrices e os beneficios que ten sobre a saúde. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4 A8 A10 A11
|
B1 B2 B7 B8 B9 B11 B13 B15 B16
|
Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respeto as normas de convivencia do alumnado. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A10 A11
|
B2 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B21
|