Código |
Descrición |
A1 |
Comprensión crítica da historia, teoría e discurso actual da arte. Comprender de xeito crítico a historia, teoría e discurso actual da arte. Asimilación analítica dos conceptos nos que se sustenta a arte |
A4 |
Comprensión crítica da dimensión preformativa e de incidencia social da arte. Analizar a repercusión recíproca entre a arte e a sociedade |
A5 |
Coñecemento da teoría e do discurso actual da arte, así como o pensamento actual dos artistas a través das súas obras e textos. Actualizar constantemente o coñecemento directo da arte a través dos seus propios creadores |
A6 |
Coñecemento do vocabulario, códigos, e dos conceptos inherentes ao ámbito artístico. Coñecer a linguaxe da arte |
A7 |
Coñecemento do vocabulario e dos conceptos inherentes a cada técnica artística particular. Coñecer a linguaxe creativa específica |
A9 |
Coñecemento de métodos de produción e técnicas artísticas. Analizar os procesos de creación artística |
A14 |
Coñecemento dos instrumentos e métodos de experimentación en arte. Aprendizaxe das metodoloxías creativas asociadas a cada linguaxe artística |
A16 |
Coñecemento das características dos espazos e medios de exposición, almacenaxe e transporte das obras de arte |
A19 |
Capacidade para identificar e entender os problemas da arte. Establecer os aspectos da arte que xeran procesos de creación. |
A23 |
Capacidade de comunicación. Aprender a traducir as ideas artísticas para poder transmitilas |
A25 |
Capacidade de (auto)reflexión analítica e (auto)crítica no traballo artístico. |
A28 |
Capacidade de traballar en equipo. Capacidade de organizar, desenvolver e resolver o traballo mediante a aplicación de estratexias de interacción |
A29 |
Capacidade de iniciativa propia e de automotivación |
A31 |
Capacidade para xerar e xestionar a produción artística. Saber establecer a planificación necesaria nos procesos de creación artística. |
A32 |
Capacidade de aplicar profesionalmente tecnoloxías específicas. Utilizar as ferramentas apropiadas para as linguaxes artísticas propias |
A33 |
Capacidade de colaboración con outras disciplinas. Desenvolvemento de vías de relación e intercambio con outros campos de coñecemento |
A34 |
Capacidade de colaboración con outras profesións e especialmente cos profesionais doutros campos. Identificar os profesionais adecuados para desenvolver adecuadamente o traballo artístico |
A35 |
Capacidade para activar un contexto cultural e/ou modificar un contexto público ou privado. Saber entender o contexto cultural para xerar iniciativas e dinamizar o entorno |
A36 |
Capacidade de documentar a produción artística. Utilizar as ferramentas e recursos necesarios para contextualizar e explicar a propia obra artística |
A39 |
Capacidade de determinar o sistema de presentación adecuado para as calidades artísticas específicas dunha obra de arte. Adquirir criterios para a adecuada apreciación da obra de arte en relación co seu entorno e exhibición |
A42 |
Habilidades para a creación artística e capacidade de construír obras de arte. Adquirir as destrezas propias da práctica artística |
A43 |
Habilidade para establecer sistemas de produción. Desenvolver estratexias aplicadas ao exercicio sistemático da práctica artística |
A45 |
Habilidade para comunicar e difundir proxectos artísticos |
A47 |
Habilidade para realizar e integrar proxectos artísticos en contextos máis amplos. Desenvolver estratexias de proxección da creación artística para alén do seu campo de actuación |
A48 |
Habilidade para unha presentación adecuada dos proxectos artísticos. Saber comunicar os proxectos artísticos en contextos diversificados |
A49 |
Habilidades interpersoais, conciencia das capacidades e dos recursos propios para o desenvolvemento do traballo artístico |
B2 |
Capacidade de comunicación. Capacidade para expoñer oralmente e por escrito con claridade problemas complexos e proxectos dentro do seu campo de estudo |
B3 |
Coñecemento básico da metodoloxía de investigación das fontes, a análise, a interpretación e síntese |
B5 |
Capacidade de traballar autonomamente. |
B11 |
Habilidades interpersoais, conciencia das capacidades e dos recursos propios |